Pogosta vprašanja

PLAČILA, VRAČILA, KODE ZA POPUST

ALI LAHKO PLAČAM S PLAČILOM PO POVZETJU?

Plačilo po povzetju, ni mogoče. Možna plačila so z kreditno kartico, bančnim nakazilom in PayPal računom.

KAKO LAHKO DOBIM BREZPLAČNO DOSTAVO?

Za vsa naročila v EU, nad 300 € je dostava brezplačna. V US, pa je dostava brezplačna za naročila nad 500 €.

ALI LAHKO ZAHTEVAM VRAČILO?

Seveda. Kontaktirajte našo pomoč uporabnikom na info@fashionoutletshop.net. Način vračila je odvisen od plačila naročila:
  • BANČNO NAKAZILO: V tem primeru nam morate poslati vaše bančne podatke na katere v roku 15 dni nakažemo vračilo kupnine.
  • PLAČILO Z PAYPAL: Vračilo bo narejeno preko PayPal računa v roku 10 dni od dneva naročila ali prejetih vrnjenih in pregledanih artiklov.
  • PLAČILO S KREDITNO KARTICO: Vračilo bo narejeno na vašo kreditno kartico v roku 30 dni od prejetega nakazila. Po 30 dneh, lahko prejmete vračilo na TRR ali na PayPal račun.

KOLIKO BOM DOBIL POVRNJENO OB VRAČILU?

Povrnjena bo polna cena vrnjenih artiklov, brez stroška poštnine.

KAKO VNESEM SVOJO KODO S POPUSTOM?

Če imate kupon za uporabo, ga morate v nakupovalni košarici dodati v polje »Popust«. Če ste upravičeni do popusta, bo popust viden neposredno v povzetku plačila. Če je kupon veljaven, vendar niste dosegli najmanjšega naročila, boste videli, da je bil kupon dodan, vendar ga ni mogoče uporabiti. Pazljivo kontrolirajte pogoje in posodobite nakupno košarico, da boste dobili popust.

PLAČILO S KREDITNO KARTICO ALI PAYPAL RAČUNOM NI BILO POTRJENO?

Če plačila ne morete izvršiti s kreditno kartico, je težava lahko povezana z banko ali pa je bila transakcija morda zavrnjena. Za več informacij se obrnite na svojo banko.

JE BILO MOJE PLAČILO USPEŠNO?

Po končanem naročilu vam sistemsko pošljemo e-mail sporočilo s potrditvijo o zaključenem naročilu in uspešnem plačilu. Prav tako potrjeno plačilo vidite v ''Mojem Računu''. V kolikor v svojem računu ne vidite svojega naročila nas prosim kontaktirajte.

ŽELIM SPREMENITI NAČIN PLAČILA.

Če vaše plačilo ni bilo uspešno zaključeno ali ste izbrali plačilo katerega želite spremeniti, kontaktirajte našo pomoč uporabnikom.

ALI LAHKO DOBIM DODATNI POPUST NA MOJE NAROČILO?

Izdelki, ki so na voljo na spletni strani www.fashionoutletshop.net, so že temeljito diskontirani, vendar za nakupe v velikem obsegu lahko stopite v stik z nami po elektronski pošti in z veseljem bomo pregledali vaše želje.

KAKO LAHKO PLAČAM?

By Bančno nakazilo, PayPal ali Kreditna kartica. OPOMBA: Naročilo se potrdi ob prejemu plačila. Z bančnim nakazilom običajno traja 3 delovne dni (razen če je izveden direktno). Pošljite kopijo bančnega nakazila na naslov info@fashionoutletshop.net in pospešite nakupni proces. Nalog z plačilom z PayPal ali kreditno kartico, se potrdi takoj.

MOJ PROFIL, PASSWORD, MOJA NAROČILA

SLEDENJE MOJEMU NAROČILU

Če želite izvedeti, kje je vaše naročilo, se morate prijaviti s klikom na "Profil", pojdite na "Moja naročila" in kliknite stolpec z naslovom "sledenje". Sledenje DHL je vidno, ko je status naročila "pripravljen".

KAKŠEN JE STATUS MOJEGA NAROČILA?

ČE JE BILO VAŠE NAROČILO ŽE ODPOSLANO: preverite sledenje naročila v profilu »Moja naročila« tako, da kliknete stolpec »Sledenje«. Če je sledenje nejasno, nas lahko kontaktirate za več informacij. ČE VAŠE NAROČILO ŠE NI BILO ODPOSLANO: Preverite, v katerem stanju vaše je naročilo. Če je stanje »rezervirano«, še vedno čakamo na vaše plačilo. Če je stanje "obdelava", ga pripravljamo, če je "pripravljeno", ga bomo poslali v 24 urah.

KDAJ BO NAROČILO POSLANO?

Naročila pošljemo v roku 24/48 ur po prejetem plačilu.

V PAKETU KI SEM GA PREJEL NI BILO RAČUNA?

Računi se nikoli ne nahajajo v naših paketih, ampak jih pošljemo po elektronski pošti ali jih lahko prenesete iz svojega računa na naši spletni strani. Prijavite se v "Profil", "Moje naročila" in kliknite na številko računa v stolpcu "Račun", da jo prenesete.

KAKŠNE PODATKE BOM PREJEL NA SVOJ E-MAIL RAČUN VEZANO NA MOJE NAROČILO?

Prejeli boste naslednje podatke:
  • POTRDILO O NAROČILU: V kolikor ste izbrali plačilo z bančnim nakazilom boste prejeli tudi informacije za plačilo na naš bančni račun.
  • POTRDILO O PLAČILU: Plačilo je bilo uspešno zaključeno.
  • NAROČILO PRIPRAVLJENO: Naročilo je pripravljeno za pošiljanje na vaš naslov. V kolikor želite da se pošiljka dostavi na drugi naslov, prosim kontaktirajte našo pomoč uporabnikom na info@fashionoutletshop.net.
  • NAROČILO POSLANO: Vaše naročilo je na poti k vam. Za sledenje naročila uporabite ''Sledenje naročila'' v ''Moj Račun''

KAKO DOSTOPAM DO SVOJIH NAROČIL?

Prijavite se v svoj račun in pojdite v ''Moja Naročila''. Prikazana vam bodo vsa vaša opravljena naročila.

KAKO DOSTOPAM DO SVOJIH OSEBNIH PODATKOV?

Prijavite se v svoj profil. Pod ''Moj Račun'' so vidni vaši podatki katere lahko urejate.

DOBIM KAKŠNE UGODNOSTI ČE SE VPIŠEM NA E-MAIL NOVICE?

S prijavo na naše e-novice prejemate sporočila o novih modnih smernicah in novih kolekcijah. Prav tako občasno prejmete promocijske kode za dodatne popuste. Z vpisom v naš sistem, se avtomatsko vpišete tudi v e-novice.

KAKO LAHKO PREJEMAM VAŠE E-NOVICE?

V kolikor še niste registrirani ali naročeni na naše e-novice, se lahko v e-novice vpišete na spodnjem delu strani.

ALI LAHKO IZBRIŠEM SVOJ RAČUN?

Seveda. Pošljite nam e-mail in naši sodelavci vam izbrišejo profil.

ALI LAHKO ZAMENJAM SVOJ NASLOV DOSTAVE?

V kolikor proces naročila še ni ''pripravljen'' lahko, kontaktirajte našo pomoč uporabnikom in podajte nov naslov. V nasprotnem primeru zamenjava naslova ni mogoča.

ŽELIM SE IZPISATI IZ VAŠIH E-NOVIC.

Za izpis iz e-novic enostavno kliknite “Kliknite tukaj za izpis iz e-novic” kateri se nahaja na spodnjem delu kateregakoli našega e-mail sporočila. Na novo odprtem oknu kliknite na gumb “Potrdi izpis”. S to potrditvijo ste se izpisali iz naše e-mail adreme.

POZABIL SEM SVOJE GESLO.

V kolikor ste pozabili svoje geslo za vpis v svoj račun, pojdite na ''Vpis'', kliknite na ''Pozabil sem Geslo''. Po vpisanem novem geslu, boste morali potrditi novo geslo na poslani povezavi na vaš e-mail.

PRAVKAR SEM SE VPISAL AMPAK NE MOREM DOSTOPATI DO SVOJEGA PROFILA.

V kolikor ne morete dostopati do svojega profila, preverite:
  • Ali ste prejeli potrditveni e-mail za vašo aktivacijo računa. Poglejte tudi v vsiljeno pošto.
  • Ali ste vpisali pravilni e-mail naslov.
  • Ali ste vpisali pravilno izbrano geslo.

NAROČILA IN POŠILJANJE

ALI LAHKO IZVEM KDAJ BOM PREJEL SVOJO POŠILJKO?

Ne, žal ne moremo podati točnega časa dostave. Čas dostave določajo kurirske službe. V kolikor vas kurirska služba ne dobi na vašem naslovu, vam bo dostavo avtomatsko predala naslednji dan. Če pa ste tudi naslednji dan odsotni, nam kurirska služba javi da paket ni bil dostavljen in čaka na nadaljne informacije. V kolikor paket ni sprejet v roku XNUMX dni, ga kurirska služba pošlje nazaj v naše skladišče.

KATERO DOSTAVNO SLUŽBO UPORABLJATE?

Delamo z kurisrko službo DHL.

KAJ SE ZGODI ČE ME KURIRSKA SLUŽBA NE DOBI?

Vprimeru da vas kurirska služba ne dobi na vašem naslovu, vam poizkusi paket izročiti na istem naslovu naslednji dan. V kolikor vas še drugi dan ne dobijo, vrnejo pošiljko v najbližji zbirni center, kjer vas pošiljka čaka na dvig. Če pošiljke ne prejmete v roku XNUMX dni, jo kurirska služba pošlje nazaj v naše skladišče. Ponovno pošiljanje iz našega skladišča na vaš naslov je dodatno plačljivo. V kolikor ob naročilu vpišete svojo tel. št., vas kurir obvesti o predaji pošiljke.

V KATERE DRŽAVE POŠILJATE SVOJE PRODUKTE?

Naša naročila pošiljamo v vse države EU in države v Evropi. Za strošek pošiljanja po državah, kontaktirajte našo pomoč uporabnikom za več informacij.

ALI LAHKO NAROČIM ARTIKEL KI NI NA ZALOGI?

Ne. Naroči se lahko samo artikle ki so na zalogi.

ALI SO ARTIKLI NOVI IN ORIGINAL?

Vsi artikli so novi in original z potrdilom proizvajalca.

ALI IMAJO ARTIKLI GARANCIJO?

Ne. Razen ur, ki imajo mednarodno garancijo.

KOGA LAHKO KONTAKTIRAM ZA UVELJAVITEV GARANCIJE UR?

Garancija za uro velja na nacionalni in mednarodni ravni: zato jo lahko uporabljate pri vseh pooblaščenih prodajalcih kupljene blagovne znamke. Za pasove Nolan, Sparco in No Limits je FORMAL LTD odgovoren za morebitne napake. V tem primeru se morate obrniti na našo pomoč strankam.

ALI ZAGOTAVLJAMO POTRDILA O ORIGINALNEM POREKLU ZA POŠILJKE ZUNAJ EU?

Ne. Za pošiljke zunaj EU nudimo račune INTRA in brezplačen izvozni mandat.

ALI JE POŠILJKA ZAVAROVANA?

Ne, vendar lahko zahtevate zavarovanje za naročila nad € 1000, v kolikor nas kontaktirate.

ALI LAHKO OPRAVIM NAROČILO PREKO TELEFONA ALI V VAŠEM PRODAJNEM SALONU?

Ne, naročila lahko potekajo samo na naši spletni strani https://fashionoutletshop.net. Mi vam lahko pomagamo opraviti naročilo telefona ali e-maila.

KAKŠEN JE ČAS DOSTAVE?

Naročila se pošiljajo preko kurirja DHL v 24 / 48 urah po prejemu plačila:
  • V Italiji so naročila dostavljena 1-2 delovnih dneh.
  • Časi dostave po Evropi se razlikujejo glede na končni cilj: od 2 do 6 delovnega dne.
  • Čas dostave v ZDA se razlikuje glede na končni cilj: od 10 do 21 delovnih dni.
Sledenje pošiljk je na voljo v vašem računu v »Moja naročila« od trenutka, ko status naročila postane »Pripravljen«.

KAKŠNI SO STROŠKI POŠILJANJA?

Ko naročite več kot 300, je pošiljka v EU brezplačna. Za naročila v ZDA je pošiljanje brez naročil nad 500 €. Stroški odpreme so odvisni od kraja dostave in od teže parcele.

VRAČILA VRNITEV

KAM LAHKO OPRAVIM VRAČILO NAROČILA?

Lahko se vrnete v FORMAL LTD, Grobeljska 27, 1234 Mengeš, Slovenija.

KOLIKO ZNAŠA STROŠEK VRAČILA ARTIKLA?

  • ČE JE ARTIKEL POŠKODOVAN ALI NEPRAVILEN: ne boste imeli nobenih stroškov za vračilo izdelka. Pošljite nam fotografijo napake oz poškodbe, in v najkrajšem času opravimo vračilo nakupa artikla ali pa izdamo dobropis.
  • ČE VAM ARTIKEL NI VŠEČ: stroški za vrnitev so na lastne stroške. Svetujemo, da uporabite kurirja kateri ponuja sledenje pošiljk in potrdilo o dostavi.

KAKO VRNEM ARTIKEL?

Artikel mora biti pazljivo zapakiran in vsebovati mora:
  • Artikel ne sme biti uporabljen, spremenjen ali prilagojen.
  • Embalaža izdelka ne sme kazati znakov uporabe, prask ali poškodb.
  • V paketu prenesite e-poštno sporočilo, ki ste ga prejeli iz naše strani in ki dovoljuje vrnitev. Če zgornji pogoji niso upoštevani, si pridržujemo pravico, da ne opravimo vračila kupnine za vrnjene predmete.

V POSTOPKIH VRNITVE SEM NAREDIL NAPAKO.

Če ste vložili zahtevo za vračilo, vendar ste opazili, da ste naredili napako, se lahko neposredno obrnete na našo pomoč uporabnikom. E-poštno sporočilo nam lahko pošljete s klikom na gumb »Pišite nam«, ki ga najdete na dnu strani.